Ens visiten els alumnes de l’IGS Sassenburg (1)

Des de dimecres 27 d’abril estan entre nosaltres divuit alumnes de l’IGS Sassenburg, acompanyats de les professores Inga Berneburg i Nathaly Plançon. És el cinquè intercanvi que se celebra amb aquest centre de Gifhorn a la Baixa Saxònia; prèviament, al mes de setembre s’havia realitzat la primera part amb la visita dels nostres alumnes, conjuntament amb els professors Emigdi Subirats i Gemma Unió.

Varen ser rebuts pel cap d’estudis Rafa Zafrilla. Durant les jornades de dijous i divendres varen assistir a les classes acadèmiques d’anglès i d’alemany, durant les quals varen realitzar activitats de pràctica oral tant de llengua castellana, alemanya o anglesa. Dijous se’ls va oferir un dinar col·lectiu gentilesa de l’escola de cuina del centre. Divendres tarda varen realitzar una sortida al Kàrting del circuit de Calafat, a l’Ametlla de mar, durant la qual varen rebre una visita guiada en llengua anglesa, així com varen poder gaudir del kàrting.

Dissabte 30 d’abril varen portar a terme l’habitual excursió a Barcelona, durant la qual varen visitar els exteriors del Camp nou, la basílica de la Sagrada família, i el centre de la capital catalana (Port, Rambles, Passeig de Gràcia).
Una experiència veritablement enriquidora!

1. M.Carmen Barceló Castell

Moltes gràcies tots, per fer-ho possible!!. Sobretot a Gemma I Emigdi!!
    El meu fill Ian Reverté, seu està passant molt bé!!
    Estan sent uns dies molt complerts!!
    I cansats!!