Cloenda del projecte: connectem amb… abelles.

El curs s’acaba i amb ell també el projecte de proximitat 20-21 Connectem amb…abelles!
Amb aquest correu, us volem fer arribar la invitació a l’estrena del vídeo que recull el procés desenvolupat al llarg del projecte. Aquest vídeo es va estrenar el divendres 11 de juny a les 19h al canal de youtube del Museu de Ciències Naturals de Barcelona, i el tindreu disponible a partir d’aquell moment en aquesta plataforma.

D’altra banda, volem convidar-vos a visitar el jardí botànic de Barcelona, on a partir de dimarts dia 15 de juny, a l’entrada trobareu uns plafons expositius que expliquen el projecte i recullen els 8 programes de radio elaborats pels grups participants, entre els quals es troben els alumnes d’Entorn Natural del nostre centre. Els podeu tornar a escoltar en aquest enllaç.