Visita a l’ESEIAAT

El passat 15 de desembre alguns alumnes de quart curs van visitar l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa. De la mà de Núria Salán van conéixer les peculiaritats de l’edifici així com els distints usos que feien de les instal·lacions i aules especialitzades.
També escoltaren moltes anècdotes referents als projectes que duien a terme i, per descomptat, experiències dels alumnes nouvinguts, en general.
Va ser una visita molt instructiva i que creiem profitosa per ajudar els estudiants a perfilar el seu futur acadèmic i professional.
De segur que si ens tornen a convidar hi anirem.