Emprenedoria: els excessos al sector tèxtil

El passat dimecres 25 de setembre de 2019 els alumnes d’Emprenedoria de 4t d’ESO van participar en una xerrada-taller a la Biblioteca Francesc Boix del barri. Les converses i les activitats convidaven a reflexionar sobre la producció i la comercialització en el ram tèxtil des d’una perspectiva ètica.

Els alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer entre d’altres: les condicions indignes en les que es troben els treballadors en els països productors, el repartiment injust dels beneficis entre cadascun dels agents implicats en el procés i com podem deixar de contribuir a que aquestes situacions continuïn.

Els alumnes es van mostrar força interessats i participatius alhora que perplexos al conèixer aquestes realitats.
Gràcies a tots.