Visitem el galió Andalucía

El passat 10 de desembre els alumnes de Ciències Socials de 3r ESO van anar al port de Barcelona a visitar el galió Andalucía de la Fundació Nao Victòria.
El vaixell, que és una rèplica exacta d’un galió espanyol del segle XVI, ha navegat per tot el món i fins i tot va atracar al port de Manhattan a Nova York. Els alumnes van seguir amb entusiasme les explicacions dels guies i van poder fer-se una idea de la duresa de les expedicions marítimes que durant tres segles del XVI al XVIII travessaren l’Atlàntic, navegaren pel Carib i cobriren la ruta del Pacífic. Tota una experiència que de ben segur el proper curs repetirem.