Fer del Mediterrani un lloc de trobada.

El passat mes de juny l’alumnat de 2n va participar en la prova pilot de The boat project
És un projecte que proposa fer del nostre entorn comú, el Mediterrani un element d’educació per a la convivència. El projecte té una durada de dos dies: una primera part de descobriment del mar al Museu Marítim de Barcelona, i l’alta part centrada en la interpretació personal, de grup i de connexió amb altres ciutats portuàries participants.

L’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer els estudiants del col.legi Hatikva de Valdoreix, amb els qual van connectar molt bé.

Si voleu llegir més us recomanem aquest newsletter.
Bon estiu