Cloenda del projecte Ciutats lectores

El passat divendres 12 de maig, l’alumnat de 1r d’ESO va viatjar a la localitat de Salt (Girona) per tal de participar en la cloenda del projecte Ciutats Lectores, que s’ha realitzat durant el curs a la matèria de llengua catalana i literatura. En aquesta sortida, el nostre alumnat ha pogut conèixer els companys i companyes de l’escola saltenca Pompeu Fabra, que ha participat també en aquest projecte. A més dels parlaments oferts pels organitzadors i pel mateix alcalde de Salt, hem pogut sentir l’experiència com a escriptora de la gironina Maria Mercè Roca i de la relació que tenia ella amb Ferran Sunyer. Aquesta darrera presentació ha ajudat l’alumnat a introduir-se en la vida i l’obra d’aquest cèlebre mestre, escriptor i polític saltenc, la figura del qual representava l’eix vertebrador de la posterior gimcana organitzada per l’alumnat de l’escola de Salt. Un cop acabada l’activitat, s’ha fet el lliurament de diplomes per a les diverses tasques relacionades amb el projecte: portades de llibres, textos i classificació final del concurs d’enigmes.