Els concursos d’educació visual i plàstica

Recentment a l’Institut Bosc de Montjuïc hem celebrat Sant Jordi. Educació Visual i Plàstica ha participat per sisè any consecutiu en aquestes celebracions culturals. Tot l’alumnat de la matèria desenvolupa les activitats assignades al seu curs. Fa dos anys que l’àrea ha apostat fermament pel protagonisme de l’alumnat, sent els mateixos alumnes els que voten les obres que seran premiades. L’experiència ha sigut sempre excel·lent i l’alumnat ha votat sempre amb responsabilitat, serietat i alegria, fent seus els concursos i sent els protagonistes indiscutibles.

Primer curs treballa tècniques de disseny en el Punt de llibre. Aitana D. i Alex J. van ser les guanyadores del primer i segon premi.

Tercer curs té assignat treballar la Poesia Visual, explicant amb imatges allò que els gèneres literaris expressen amb paraules. Miquel i Berta es van alçar amb el primer i segon premi.

4t curs per la seva banda treballa la Il·lustració d’un text. En el cas de 4t el concurs està obert a tot l’alumnat de 4t, tant si està cursant la matèria com si no. Rita A. I Raquel G es van fer amb el primer i segon premi.

Un cop més és l’alumnat amb la seva implicació i creativitat qui fa possible la excel·lència de l’àrea. Gràcies!