La Júlia Roca, a la Final del Fem Matemàtiques!

L’alumna Júlia Roca de 1r d’ESO ha estat seleccionada per participar a la 3a fase (i final) del Fem Matemàtiques 2021, el concurs de resolució de problemes.

Gràcies a la resolució de 3 problemes durant la celebració de la 2a fase el 14 d’abril passat, ha estat triada juntament amb 4 alumnes més de diversos instituts de les comarques de Barcelona. Aquesta 2a fase estava distribuïda en 5 seus diferents de l’àmbit català. Aquí teniu els seleccionats/es de la seu de les comarques de Barcelona:

Si voleu animar-vos a resoldre’ls, us deixem amb el problemes amb els quals es va enfrontar la Júlia:

1r Segona Fase FM 2021 by Roger Grau on Scribd

Anteriorment ja havia superat la fase 1 conjuntament amb 3 companyes del centre (la Laura Caris, la Tatiana Rodríguez i la Carlota Rodríguez) gràcies a l’elaboració d’un informe en equip.

La final es disputarà el12 de maig de 2021, i serà en format virtual a causa de les condicions sanitàries actuals.

Arribar aquí és molt difícil, per això estem molt contents/es per la teva feina!

Felicitats, Júlia!

1r ESO INS Baix a Mar