Un treball de 1r d’ESO passa a la 2a fase del Fem Matemàtiques 2021

Un treball de 1r d’ESO ha estat seleccionat per participar a la 2a fase del Fem Matemàtiques.

Concretament el treball realitzat per les alumnes de 1C, Carlota Rodríguez, Júlia Roca, Tatiana Rodríguez i Laura Caris.

Aquest és un concurs de resolució de problemes adreçat a alumant de 6è de primària i 1r i 2n d’ESO. En grups de 3 o 4 han d’elaborar un informe on es resolen els 3 problemes plantejats i on es posen en joc diverses competències matemàtiques: desenvolupament d’estratègies per resoldre’ls, capacitat comunicativa, formes variades de representació de les situacions….. Podeu consultar aquí els problemes que ens van proposar aquest any per l’alumnat de 1r d’ESO:

Problemes de 1r d’ESO

Us deixem també el treball realitzat per les noies de 1C, que han fet una gran feina!

Fm 1r ESO Ins Baix a Mar by Roger Grau on Scribd

Habitualment la 2a fase es celebrava un dissabte, en algun indret de Catalunya, amb tot l’alumnat seleccionat. Aquest any, degut a les condicions sanitàries, es farà de forma virtual el proper 14 d’abril, i hi participaran des del centre.

Esperem que els hi vagi molt bé!

1r d’ESO

INS Baix a Mar