II CURSA SOLIDÀRIA A L’INSTITUT BAIX A MAR

El dimecres 20 desembre,  l’alumnat de ESO de l’Institut Baix a Mar torna a córrer per una bona causa amb el lema “Fem barri, fem ciutat”. Aquest any recaptem diners per les entitats del Barri de Mar. Tothom que vulgui col·laborar i patrocinar-nos pot fer una aportació econòmica a partir de 5 euros.

Cada 5 euros serviran per inscriure-hi 1 corredor. Es donarà un justificant d’entrega dels diners en metàl·lic o, si ho desitja,  poden fer un ingrés al número de compte de l’Institut Baix a Mar:

ES08 0081 1633 4700 0103 9206 (Banc Sabadell).

Agrairíem que les empreses, establiments o entitats col·laboradores ens facin arribar el logotip,  i la fitxa de l’empresa per email (escanejats, imatge mòbil…) abans del dimarts 19 de desembre. Així podem tenir present els patrocinadors durant la cursa i mostrar els logotips en el “photocall”.

Si voleu venir a veure’ns o a participar, la cursa de relleus es farà al voltant del Parc de Ribes Roges en dos torns: primer, l’alumnat de 3r i 4r que correrà de 8.30h a 10.30h; i després l’alumnat de 1r i 2r que correrà d’11.30h a 13.30h.

També podreu seguir la jornada solidària i la cursa a les xarxes socials Instagram i Twitter: #ajudamacorrerVNG.