I a tu, quina sèrie t’agrada? (II)

Escrit per Mireia Vergaray

En aquesta segona part de la secció un recomanaré tres noves sèries que estan fetes de tensió, drama i  por.

Dark

Mentre que els investigadors comencen a relacionar desaparicions de persones amb uns estranys successos que van ocórrer el 1986, les dobles vides i pors de cada un dels protagonistes comencen a sortir. No obstant això, a mesura que avança la història, l’ambient es torna més sobrenatural i les línies temporals es barregen. L’any 2019 es fusiona amb 1986 i el misteri passa a ser alguna cosa molt més gran del que aparentava al principi.

Outcast

Kyle Barnes és un jove que viu envoltat de persones que estan sotmeses a possessions demoníaques. Quan Barnes arriba a l’edat adulta, intenta descobrir què s’amaga darrere d’aquestes manifestacions sobrenaturals. Barnes en buscarà explicacions i també voldrà esbrinar una sèrie de peculiaritats i capacitats especials pròpies seves. Els problemes apareixen quan es descobreix que les respostes a aquests enigmes podria comportar la fi del món.

Legión

David Haller, conegut amb el sobrenom de Legió, és un home amb poders inaudits. Aquests poders no són gratuïts, perquè li comporten un desgast mental molt gran. Tant és així, que fins i tot havia arribat a pensar que ell era esquizofrènic.

El protagonista té diverses personalites, cada una amb un aspecte diferent.

Per això, en David està tractant de trobar el camí de tornada al seny, però es cansa i està a punt de donar-se per vençut fins que coneix la noia dels seus somnis .