Avisos importants:

• RECORDEU dilluns 24 de setembre, 18.30h, REUNIÓ DE FAMÍLIES amb TUTORIES.

• El mateix dilluns, a les 17.15, famílies del Com Sona l’ESO (Us trucarem o tindreu nota a l’agenda per convocatòria).

• El mateix dilluns, a les 17.30, famílies de l’intercanvi amb França (Us trucarem o tindreu nota a l’agenda per convocatòria).

Comencem amb Global Scholars

Aquest curs 2018-19, l’Institut Badia i Margarit comença amb el projecte internacional “Global Scholars” a segon d’ESO. Finançat per Bloomberg Philantropies a través de la societat Global Cities i amb seu a Nova York, Estats Units, el projecte promou la interculturalitat i la realització d’un… Llegeix més»

Ens voleu conèixer?

Com que enguany ja som molts a l’institut, hem fet les orles d’inici de curs, aprofitant la nova retolació del centre.
Les trobareu totes dins de Menú-Serveis-Orles de curs.
En breu hi penjarem l’orla del professorat i altre personal del centre.
Bon curs a tothom!

BiMarmariets: adjudicació i normativa

ADJUDICACIÓ I NORMATIVA BiMarmariets
Des d’aquest curs 2018-19, i a petició de l’alumnat, l’institut posa a disposició de l’alumnat, armariets i en recomanem l’ús individual, si bé hi ha la possibilitat de compartir-la entre dos alumnes.
El preu de lloguer de cada armariet per un curs escolar… Llegeix més»

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Bon dia,
Teniu tota la informació per sol.licitar els ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu a:
Data límit de presentació a l’institut: 26 de setembre a les 13h.
Si necessiteu ajuda, podeu venir o trucar els dilluns o els dimecres entre les 9… Llegeix més»

La Fontaine a nos jours, le projet final. Abimael Campillo. NOUVEAUTÉ! LE VIDÉO EST ICI!

Pendant des derniers semaines du cours, des éléves de troisième année de l’optatif de Français on a travaillé dans un projet de fables pour commèmorer le trois cent cinquante anniversaire des publications d’Antoine de La Fontaine. Dans ce projet, que nous avons appellé: La Fontaine… Llegeix més»

Compromesos amb el nostre riu. A càrrec d’Ivet Carrero

El dimarts dia 12 de juny, alumnes de la Comissió Verda conjuntament amb alguns altres alumnes voluntaris vam anar a netejar el tram de riu que l’institut té apadrinat, que està situat darrere del tanatori d’Igualada.
De l’institut alguns en vam sortir amb més ganes que… Llegeix més»

El final del BiM en 3 actes que no vaig llegir… Judit Serra i Morera

Avui, per primera vegada en 3 cursos, m’havia preparat un discurs de comiat del curs escolar, però les emocions del final m’han deixat sense poder llegir-lo. Vaja, que m’han tornat a “salvar” (perquè no m’agraden gens els directes), però el Julián m’ha convençut perquè pengés… Llegeix més»

Projectes de llengües estrangeres a l’institut Badia i Margarit