Provisionalment mentre acaben l’entrada principal del centre, per entrar a l’edifici nou, cal que truqueu al 634689571 i us espereu a la reixa del final de l’edifici. Des de consergeria us obriran.

L’institut cerca bons lectors en veu alta

L’institut cerca bons lectors en veu alta. Alta participació dels alumnes de 1r d’ESO
Durant el primer trimestre l’àmbit lingüístic de l’Institut ha organitzat un Concurs de Lectura en Veu Alta per tal de seleccionar els alumnes que ens representarà

n al Certamen de Lectura en Veu… Llegeix més»

Badia i Margarit més aprop nostre, de la mà d’en Carles Duarte i gràcies a l’exposició de la Biblioteca d’Igualada.

El divendres dia 11 de desembre vam tenir l’honor de rebre la visita del senyor Carles Duarte, comissari de l’Any Badia i Margarit. Va fer dues conferències amb els dos grups de 1r de Batxillerat i posteriorment van visitar l’exposició que la Biblioteca d’Igualada ens… Llegeix més»

Nos meilleurs voeux pour nos correspondants d’Argelers par Aya Boulbayen

Estimats companys d’Argelers,
Com esteu? Esperem que molt bé!
Us volem comunicar que hem fet unes postals nadalenques molt boniques per vosaltres. Avui ja estan venint cap al vostre institut!
Esperem que us arribi aviat i que us agradi molt com nosaltres fer-les per vosaltres.
Us desitgem unes bones… Llegeix més»

Travail collaboratif avec le collège les Albères d’Argelers-sur-Mer

Les élèves de deuxième et troisième d’eso démarrent le cours scolaire 2020/21 avec une nouveauté: le travail collaboratif avec les étudiants du collège les Albères situé à Argelers-sur-Mer.
Il s’agit d’un projet qui veut unir des étudiants de deux côtés de la frontière mais qui apprennent… Llegeix més»