INFORMACIÓ PORTES OBERTES:

• ESO: Dilluns 9 de març de 17.30 a 19.30h.
  • ESO: Dissabte 14 de març d’11 a 13h.
  • Batxillerat i BatxiBac: Dilluns 27 d’abril de 17.30 a 19.30h.

CARNESTOLTES AL BiM

DIMARTS
En Willy BiMet ha anat avui a la mitja hora d’alemany i ens ha deixat un missatge en alemany, el podeu veure a la següent imatge:

DILLUNS
Durant aquesta setmana, el nostre rei particular, Willy BiMet, ens anirà deixant missatges a la pissarra del vestíbul.  No… Llegeix més»

XVI CERTAMEN LITERARIO DE LA UNESCO

Los alumnos de segundo de ESO han participado en el concurso literario que la UNESCO organiza cada año para visibilizar el plurilingüismo en las aulas y fomentar el respeto por la diversidad lingüística. El tema de este año giraba en torno al cambio climático. Hemos enviado narraciones, artículos de opinión y comics…¡Ahora, a esperar los resultados, aunque, ya se sabe, lo importante es participar!

Os dejamos uno de los comics seleccionados, del alumno Saül Toledo. Muchas felicidades

VOLEM CONÈIXER MILLOR LA UNIÓ EUROPEA, Chaimae El Alami

Els alumnes de 4t, a les hores de Cultura i Valors Ètics (en anglès i francès) estem creant conjuntament una recopilació de jocs per poder conèixer millor la Unió Europea. Ens hem plantejat aquest objectiu, ja que una desena dels alumnes de 4t visitaran el… Llegeix més»

RECORDATORI PAGAMENTS

Bon dia famílies,
Avui acaba el termini per al pagament de les activitats i sortides d’aquest trimestre i falten encara molts pagaments.
Si us plau, us demanem que agilitzeu el tràmit i que, en cas de dificultat, contacteu amb el Xavi (00xavi.patiño@insbadiaimargarit.cat) o la Judit (00judit.serra@insbadiaimargarit.cat).
En cas… Llegeix més»

Comencem el treball col·laboratiu amb el collège d’Albères

Nous, les élèves de deuxième et troisième de français, nous avons commencé un projet avec le collège les Albères à Argelers-sur-Mer. Dans les classes de CiV nous sommes en train de travailler avec les étudiants de cette ville au sud de la France.
L’idée principale du projet… Llegeix més»

Programa de llengües experimentals EOI (2)

Benvolguts/des,
Aquells que vau fer la preinscripció al programa de llengües experimentals / EOI haureu de formalitzar-ne la inscripció. Els vostres fills han rebut un correu el divendres 7 de febrer amb tota la informació detallada, al qual han de respondre DESPRÉS D’HAVER PARLAT AMB VOSALTRES.
Un… Llegeix més»

Web Antoni Badia i Margarit

Bon dia,
Enguany es commemoren els 100 anys del naixement d’Antoni Badia i Margarit. Estem preparant una sèries d’actes que coincidiran amb l’entrada al nou edifici de l’institut.
De moment, us deixem el web creat especialment per a aquesta data tan assenyalada.
Institut Badia i Margarit

FITXA TÈCNICA: A midsummer night’s dream i La fàbrica dels somnis.

FITXA TÈCNICA DE LES OBRES:
Lloc: Teatre Aurora, d’Igualada
Durada: 15 minuts + 15 minuts + 3 minuts.
Horari: Divendres 31 de gener 2020 a les 15.45h (escoles); passe intern; 18h obert al públic.
Presentadores de l’acte: Júlia Monclús i Luna Pérez.
Disseny cartell: Maria Planell i Amparo Maiques.
A… Llegeix més»

Igualada et Châteauroux unies par leurs étudiants (a càrrec de Paula Chana i Txell Espelt)

Els alumnes de 1r d’ESO que estudiem francès estem fent un projecte de comunicació, amb nens i nenes de França, de la ciutat de Châteauroux, al centre del país veí.
Ens comuniquem a través de cartes amb els alumnes de sixième del Collège La Fayette d’aquesta… Llegeix més»