INFORMACIÓ FAMÍLIES 4t ESO:

Reunió informativa curs 2019-20, el dimecres 16 de gener a les 5 de la tarda. Si no podeu venir, la repetirem el dijous 17 de gener a les 9 del matí.

INFORMACIÓ FAMÍLIES 2n i 4t ESO:

La tarda de pares inicialment programada pel 21 de gener, es farà el 4 de febrer, de 16h a 18h.

MOLT IMPORTANT: CIRCULARS 7 i 8.

Bon dia,
A l’espai CIRCULARS hi trobareu dues noves circulars:

• La 7, amb informacions generals.
  • La 8, exclusiva per a l’organització de dimecres 16 i dijous 17, amb motiu de l’obra de teatre. Encara que els vostres fills no hi participin, cal que la llegiu ja que afecta… Llegeix més»

Presentem l’impacte del projecte GEETS (Erasmus+) a una jornada KA1 del Departament d’Educació

Dijous 10 de gener del 2019, la Judit i l’Alba vam explicar la nostra experiència dins del projecte GEETS i vam presentar-ne l’impacte  que està tenint dins dels diversos àmbits de l’institut al Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i a… Llegeix més»

PERFILS LINGÜÍSTICS DE L’ALUMNAT, 4a part

Imane Brahimi, 4t ESO
À partir de ce portfolio, j’ai trouvé que je peux parler cinq langues sans problème: le français, l’anglais, l’arabe, le catalan et l’espagnol. Je voudrais parler mieux le français. J’aimerais aussi apprendre l’hindou parce que j’aime beaucoup la culture hindoue. Aussi l’allemand,… Llegeix més»

PERFILS LINGÜÍSTICS DELS ALUMNES, 2a part: Languages are useful, 1st of ESO students

Durant el primer trimestre, vinculat al projecte Erasmus+, vam treballar els nostres perfils lingüístics i per què ens serveixen els idiomes. Aquí us deixem algunes conclusions més:
English is hard, by Ruth Ramírez
Per mi l’experiència de fer el portafolis (European Languages) en anglès ha estat molt… Llegeix més»

El 21 de desembre, un dia diferent per acabar les classes del 2018

El 21 de desembre va ser l’últim dia d’institut abans de les vacances de Nadal. Per aquesta raó vam tenir un dia una mica especial: els alumnes vam sortir una hora abans de l’horari habitual, però no només això sinó que vam organitzar-nos en grups… Llegeix més»

Hem portat la música i la màgia al Dolors Martí i al Gabriel Castellà.

L’última setmana abans de les vacances de Nadal és sempre especialment intensa a l’institut: al cansament acumulat s’hi afegeix el simulacre d’evacuació amb cada any més obstacles i peripècies, el lliurament de notes i… per a cada vegada més alumnes i per tercer any consecutiu,… Llegeix més»

NEW: carro porta-llibres per la biblioteca MADE IN BIM per Joan Valentí i Santi Cahner

Hola, em dic Joan i amb l’ajuda del Santi, professor de tecnologia, hem dissenyat i construït un carro porta-llibres per a la biblioteca del centre.
Per construir-lo, hem utilitzat diferents materials reciclats: separador metàl·lic de documents amb rodes, dos calaixos de fusta, un manillar de patinet… Llegeix més»