AVÍS ALUMNAT I FAMÍLIES GLOBAL SCHOLARS

El dilluns 12 de novembre ens visitarà l’equip gestor de Global Scholars. Com que durant el matí serem al teatre en francès, vindran a veure el treball de l’alumnat i a parlar amb ells de 15h a 16h. Per això us demanem si aquests 25 alumnes de 2n ESO es poden quedar al centre fins a les 16h i que ens confirmeu que es quedaran al centre amb un correu electrònic a 00joan.rosello@insbadiaimargarit.cat . És una oportunitat única de mostrar el treball i parlar amb els gestors del programa, que estan molt interessats en el feedback dels alumnes.

Han de portar el dinar i poden portar el mòbil deixant-lo a consergeria fins a les 14h. Dinaran de 14h a 15h

Moltes gràcies,

Pep, Joan i Judit

NOVES CIRCULARS

Bon dia,
A l’espai CIRCULARS teniu:

• la tercera circular del curs.
  • una circular sobre els exàmens d’anglès Trinity
  • les circulars per fer els pagaments de cada curs (dins de l’apartat de cada curs).

Els pagaments que només afecten a una part de l’alumnat (viatge França, Com Sona l’ESO, teatre en… Llegeix més»

Comencem amb Global Scholars

Aquest curs 2018-19, l’Institut Badia i Margarit comença amb el projecte internacional “Global Scholars” a segon d’ESO. Finançat per Bloomberg Philantropies a través de la societat Global Cities i amb seu a Nova York, Estats Units, el projecte promou la interculturalitat i la realització d’un… Llegeix més»

Ens voleu conèixer?

Com que enguany ja som molts a l’institut, hem fet les orles d’inici de curs, aprofitant la nova retolació del centre.
Les trobareu totes dins de Menú-Serveis-Orles de curs.
En breu hi penjarem l’orla del professorat i altre personal del centre.
Bon curs a tothom!

BiMarmariets: adjudicació i normativa

ADJUDICACIÓ I NORMATIVA BiMarmariets
Des d’aquest curs 2018-19, i a petició de l’alumnat, l’institut posa a disposició de l’alumnat, armariets i en recomanem l’ús individual, si bé hi ha la possibilitat de compartir-la entre dos alumnes.
El preu de lloguer de cada armariet per un curs escolar… Llegeix més»

La Fontaine a nos jours, le projet final. Abimael Campillo. NOUVEAUTÉ! LE VIDÉO EST ICI!

Pendant des derniers semaines du cours, des éléves de troisième année de l’optatif de Français on a travaillé dans un projet de fables pour commèmorer le trois cent cinquante anniversaire des publications d’Antoine de La Fontaine. Dans ce projet, que nous avons appellé: La Fontaine… Llegeix més»