Experiència inoblidable: taller de salut bucodental per a infants

Els alumnes de segon d’Higiene Bucodental vam viure una experiència inoblidable realitzant tallers
dirigits a educació infantil per alumnes de l’escola Ramon Castelltort i a la Creu Roja.
Durant els mesos de febrer i març vam crear recursos i vam compartir coneixements per a una bona
higiene bucal; vam revisar les tècniques bàsiques del raspallat dental, l’ús del fil dental, l’anatomia dentària, la prevenció de la càries i altres temes bàsics d’higiene bucal. A més a més, del component formatiu, els tallers també van incloure jocs i activitats lúdiques per permetre que els nens aprenguin d’una manera divertida, amena i interactiva. Vam poder interactuar directament amb els infants, transmetent coneixements valuosos sobre la cura de la seva salut dental, exercint així el rol d’educador i promotor de la salut.
Aquesta iniciativa va ser tot un èxit! No només contribueix al benestar de la nostra comunitat i a la
prevenció de patologies bucals, sinó que també és una experiència molt gratificant per a tots els
implicats.
Vols saber-ne més? Consulta el tauler d’anuncis del centre o posa’t en contacte amb el