Èxit de les primeres OliBiMPIADES MATEMÀTIQUES

El darrer dimarts 19 de març es va celebrar el dia de les matemàtiques durant el matí: Les primeres OliBiMPÍADES MATEMÀTIQUES.

La jornada va començar amb un desafiament emocionant: proves en grups. Els alumnes es van unir en equips per a enfrontar-se a una varietat de problemes matemàtics, posant a prova les seves habilitats i treballant junts per a trobar solucions. L’atmosfera estava carregada de determinació i companyonia mentre els equips se submergien en la resolució de problemes, demostrant que les matemàtiques són molt més que simples números; són un llenguatge universal que uneix a qualsevol persona. I és per aquesta raó, que hi va haver grups plurinacionals amb la presència d’alumnes erasmus.

Però la diversió no es va detenir aquí. Després de les proves, els estudiants van participar en una sèrie de tallers matemàtics, on van explorar conceptes fascinants i aplicacions pràctiques d’aquesta disciplina tan important. Cada taller va oferir una experiència d’aprenentatge única i enriquidora que va deixar als participants amb una nova apreciació pel poder de les matemàtiques en el món que ens envolta.

I, per descomptat, què seria un dia de celebració sense una mica de diversió i emoció? Per a tancar l’esdeveniment, vam organitzar un emocionant joc de bingo obert a tot l’institut. Va participar tot l’alumnat d’ESO i el professorat, amb cartrons de bingo en mà, llestos per a competir per emocionants premis en material escolar. El gimnàs estava ple de riures i anticipació mentre els números eren anomenats i els participants marcaven els seus cartons amb entusiasme.

Al final de la jornada, els nostres cors estaven plens de gratitud i satisfacció per haver viscut i celebrat la 1ª Edició del dia de les matemàtiques. No sols ens va recordar la importància i la bellesa d’aquesta disciplina, sinó que també ens va unir com a comunitat escolar en un esperit d’aprenentatge, col·laboració i diversió.

Agraïm a tots els alumnes, professors i personal que van contribuir per a fer d’aquest dia un veritable èxit. Esperem amb ànsies moltes més celebracions matemàtiques en el futur!