Sortida a la Tossa de Montbui

El dia 22 d’abril l’alumant de 4 d’ESO van anar a fer una excursió d’educació física i de tutoria a la Tossa de Montbui.

De bon matí la pluja ens invadia però a l’horitzó semblava havia d’anar marxant a mesura que passes el dia. Després dels dubtes de primera hora del matí, vam marxar uns 15 minuts més tard sobre l’hora prevista direcció a la Tossa de Montbui.

Camins mullats, una mica de fang i algun petit bassal d’aigua van ser algun dels obstacles que ens vam trobar només sortir de l’institut. Un cop passat aquest primer tram, tot és va ser més fàcil i van trobar camins en bones condicions que ens van portar just a l’inici de la pujada final. En aquest moment, cadascú va tirar de les seves forces per anar pujant i pujant fins al capdamunt del cim.

Un cop allà, vam esmorzar, vam descansar, vam agafar forces i vam gaudir d’unes vistes privilegiades per tornar al Badia i Margarit i completar una ruta d’uns 16 km i 500 de desnivell positiu.

Sensacions positives, companyerisme, esforç, cooperació entre l’alumnat van ser alguns dels valors que es van donar durant aquesta sortida a la Tossa de Montbui.

Un dia diferent per l’alumnat de 4 d’ESO.

Tutors de 4 d’ESO