DIA DE L’ESPORT AL BIM

Corfbol, handbol, futbol, bàdminton, bàsquet, voleibol, tallers de primer auxilis o una cursa són algunes de les activitats fetes a l’institut Badia i Margarit durant la jornada de l’esport.

L’objectiu principal ha sigut fer un conjunt d’activitats per promoure l’esport

Autores: Elsa Torra i Hanna Payán

El dia 22 de març del 2024, l’últim dia abans de les vacances de pasqua; els alumnes de l’institut Badia i Margarit han fet una sèrie d’horaris amb diverses activitats per commemorar el dia de l’esport, normalment celebrat el dia 6 d’abril. Les dues primeres hores els estudiants de 1r d’ESO, han fet jocs tradicionals. Els de 2n d’ESO, en canvi, han estat fent esports alternatius amb 5 francesos per cada grup dels jocs que feien. Els de 3r d’ESO sessions d’activitats elaborades pels alumnes de 1r de Batxillerat com futbol i bàdminton i una xerrada sobre l’alimentació. Els de 4t d’ESO han fet un curs de primers auxilis amb els de cicles d’informàtica.

Avui han tingut un descans més llarg que de costum. De 10:20 fins a les 12:20 els alumnes de 1r d’ESO han realitzat una cursa vora el riu Anoia. Els estudiants de 2n d’ESO han fet un curs de primers auxilis amb alumnat de 1r de Batxillerat i el cicle de sanitat. Els de 3r d’ESO han anat alternant les mateixes activitats que les dues primeres hores, així tothom al final del dia haurà realitzat totes les activitats. Els de 4t d’ESO han fet un torneig Ultimate al Parc Central d’Igualada que també avarca les dues hores següents.

Després del segon pati, els alumnes de 1r d’ESO han fet un torneig de indiaques amb l’ajuda de l’alumnat de 1r de Batxillerat. Els de 2n d’ESO han participat en la mateixa cursa que abans han estat fent els nens/es de 1r d’ESO. Els estudiants de 3r d’ESO han continuat alternant-se per fer la xerrada i les activitats organitzades pels alumnes de 1r de Batxillerat.

En general, ha sigut una jornada molt completa per commemorar el dia de l’esport i amb l’ajuda dels reporters del BIM, hem fet un conjunt de fotografies per commemorar aquest dia.
Moltes gràcies la Rania Tabarnous, Aya Hassoun, Lidia Vaskiv, Nayra Pérez, Paula Arroyo, Ona Manzano, Manar Roukdi, Ilham El Morabti Kattoufi, Kai Prat , Fadoua El aita, Kawtar Hallich, Aina García, Roser Urpina, Danna Sánchez, Hana Belghannou, Ainhoa Borrero , Amira Bouhnouf , Laila El Alami, Elsa Torra, Hanna Payan i també als professors que han guiat el reporters, Albert Sala i Assumpta Llop.

Esperem no descuidar-nos a ningú.

Bona Setmana Santa

Departament d’Educació Física