Política de Qualitat i Millora Contínua

L’INS Alfons Costafreda ha definit la Qualitat com a part fonamental i prioritària de la seva filosofia i estratègia. Gaudeix de la certificació ISO 9001 i es treballa amb la política de millora contínua.

L’actuació de l’Institut d’acord amb el projecte educatiu de centre està dirigida a:

• Satisfer les expectatives i necessitats educatives de l’alumnat i famílies, de les empreses i institucions que acullen els nostres alumnes formats i dels altres grups d’interès de l’institut.
  • Contribuir a l’assoliment dels objectius que la societat li assigna com a Institut d’Educació Secundària.
  • Desenvolupar i implicar el conjunt de l’equip humà de l’Institut per tal d’assegurar un alt nivell de satisfacció.
  • La millora contínua de les activitats i els serveis que desenvolupa i presta.

La Política de Qualitat de l’institut es resumeix en la seva missió, visió i valors