Associació Famílies Alumnes (AFA)

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és l’associació que representa a les famílies dels alumnes de l’institut.

La nostra filosofia de treball i funcionament te un únic objectiu que no és altre que treballar plegats amb el centre i escoltar totes les inquietuds que puguin tenir els alumnes i els seus pares/tutors. Per tant, com a entitat representant de totes les famílies davant de la direcció i del Consell Escolar, l’AFA proposa, suggereix, orienta, col·labora i, en definitiva, participa activament en la vida del centre per a recolzar la tasca que du a terme l’equip docent i directiu i el desenvolupament del seu projecte educatiu.

Aquesta tasca de representació l’exercim de la següent manera:

• Reunint-nos periòdicament amb l’equip directiu de l’institut
• Participant al Consell Escolar
• Participant a la Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya (FAPAC)
• Donar suport i col·laborar en les iniciatives de l’Associació d’Alumnes.
• Cada any fem una Assemblea General Ordinària per informar a les famílies sobre les activitats que s’han dut a terme, presentar propostes, sobre l’estat de comptes i on atenem qualsevol prec i pregunta.

Contribuïm amb els recursos obtinguts de les vostres quotes a:
• Millores a l’institut
• Adquisició d’equipaments
• Oferint-vos descomptes en activitats i excursions
• Subvencionant l’auxiliar d’anglès
• Col·laborant en els premis Sant Jordi

Participem en les festes i esdeveniments de l’institut:
• Festes de final de promoció: Orles de 4rt ESO, 2n Batxillerat i Cicles Formatius.

Debatem sobre temes d’interès:
• Organitzem xerrades i debats per a les famílies

AFA INS ALFONS COSTAFREDA
Av. Tarragona, s/n
25300 Tàrrega
afa@insalfonscostafreda.cat

Quota

30€ l’any, per família (no per alumne)

Us animem a formar part de la nostra junta i/o a assistir a qualsevol de les nostres reunions mensuals. Sempre sereu benvinguts i benvingudes.