La Formació en Centres de Treball

Què és la FCT?

Són pràctiques i estades formatives no laborals que realitza l’alumnat d’ensenyaments programes de formació i inserció, Formació Professional i Batxillerat, en centres de treball, mitjançant un acord de col·laboració que subscriuen l’escola i l’empresa.

Aquestes pràctiques i estades formen part del programa formatiu (curricular) d’aquests ensenyaments.

Què comporten per a l’alumnat?

La durada de la formació en centres de treball serà la que estableixi el disseny curricular de l’ensenyament corresponent, organitzada en un temps de 4 hores diàries i 20 de setmanals si es compaginen les pràctiques amb l’activitat en el centre, o bé de 8 hores diàries fins a un màxim de 40 hores setmanals si es fan de manera intensiva.

Les pràctiques es realitzen prioritàriament a segon curs i el centre ofereix la possibilitat de realitzar una part de les pràctiques a l’estranger.

Més informació: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/professionals/fct/