Parelles lingüístiques 2022-2023

Avui s’ha iniciat l’activitat de les parelles lingüístiques a l’INS S’Agulla. Consisteix a practicar el català tot jugant a jocs de taula. Es durà a terme al llarg de deu dimecres consecutius, a l’hora del pati. Enguany aquesta iniciativa mobilitza 34 alumnes, la meitat dels quals són d’Aula d’Acollida i tota la resta són els seus companys de 1r a 4t d’ESO.

Aquestes trobades es fan a la zona del pati on hi ha la pineda, sota la supervisió de la Laura Badia, que és també la professora dels alumnes nouvinguts.

Aquest curs aquesta iniciativa es va inaugurar dilluns passat a l’hora del pati on es va convocar tot l’alumnat implicat per donar-los la informació i per cloure la trobada es va fer un esmorzar de tots plegats, que va ser el punt de partida i la primera trobada de les parelles lingüístiques 2022-2023.