Més formació en Programació i Robòtica

El pensament computacional és una metodologia que afavoreix l’assoliment de les competències tecnològiques i digitals, promou l’aprenentatge entre iguals, l’intercanvi d’estratègies, i estimula la creativitat.
En aquest sentit, des de la Direcció del centre, amb la col·laboració del departament de Tecnologia, aquest curs s’han impulsat dues… Llegeix més»

Captura el teu entorn!

Des del departament de Ciències Naturals us animem a llegir les bases i participar en el Concurs de Bioimatges d’aquest any. Podeu inscriure-us fins el diumenge 10 d’octubre de 2021.
Aquesta iniciativa s’adreça tant a l’alumnat com al professorat de secundària interessats en aquesta temàtica.
Cada… Llegeix més»

Busquem persones creatives!

Mica en mica la pàgina web va creixent, gràcies als articles, els vídeos i les imatges creats i publicats per la comunitat educativa del S’Agulla.
Ara, però, i amb la vista posada en l’alumnat, fem un pas més…

• T’agrada escriure?
  • Vols fer de reporter?
  • Saps dibuixar?
  • T’interessa el disseny?
  • T’encanta la… Llegeix més»

Construïm els hotels més rendibles

Quin benefici podem obtenir construint hotels i llogant-ne les habitacions? Tindrem en compte els costos de construcció i els imposts; també que els ingressos variaran depenent de la categoria de les habitacions que edifiquem.
Amb quin disseny s’aconseguirà un benefici màxim? Haurem de fer hotels molt… Llegeix més»

Darrers dies per demanar beques (cicles i batxillerat)

El 30 de setembre acaba el termini per presentar les sol·licituds a les beques per a estudiants que el curs acadèmic 2021-2022 cursen ensenyaments postobligatoris.
Aquests ajuts estan convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.
Trobareu tota la informació i accés a la sol·licitud a l’enllaç següent:… Llegeix més»

Reunions amb les famílies d’ESO, batxillerat i cicles

Aquesta setmana han començat les reunions presencials amb les famílies de l’alumnat a partir de 2n d’ESO i Batxillerat (BATX) així com les de cicles de grau mitjà.
Només pot assistir un membre de la família per alumne/a.

Programació de tardor a l’Espai Jove: imaginació i creativitat!

Ja s’ha fet pública la nova programació de tardor de l’Espai Jove de Blanes, amb activitats setmanals, mensuals i trimestrals.
Adreçades a joves de de 12 a 29 anys, es realitzen a la NAU4 (Av. de l’Estació, 70, Nau 4) en horari de tardes.
D’entre les activitats… Llegeix més»