Presentacions de curs 2021-2022

A continuació teniu els horaris de les presentacions d’inici de curs.
Cada grup d’alumnes anirà amb el/la seu/seva tutor/a a l’aula base i se’ls explicarà l’horari i la normativa del curs.
És imprescindible que siguin puntuals, que portin mascareta en bon estat i correctament posada, per poder… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs amb famílies

A continuació teniu els dies i hores de les reunions amb famílies previstes per setembre.
Les reunions seran presencials, cada grup amb el/la seu/seva tutor/a, sempre i quan ho permetin les restriccions derivades de la pandèmia per covid-19.
No es permetrà l’entrada a alumnat. Per cada alumne/a… Llegeix més»

Barem definitiu cicles formatius grau superior

Un cop resoltes les reclamacions, aquí teniu la llista amb el barem definitiu pel que fa als cicles formatius de grau superior, curs 2021-2022.
2021_2022_BAREM_RESOLTES RECLAMACIONS
La llista d’alumnat admès es publicarà el proper 16 de juliol, seguint el calendari oficial publicat a la pàgina web… Llegeix més»

Fotografia i teatre: tallers d’estiu a la NAU4!

Alumnat, aquestes vacances teniu a la vostra disposició tallers d’estiu gratuïts!
A l’Espai Jove de la NAU4 (Avinguda de l’estació, núm. 70), s’ofereixen des del 5 al 16 de juliol dos cursos intensius per a joves: