Darrers dies per demanar beques (cicles i batxillerat)

El 30 de setembre acaba el termini per presentar les sol·licituds a les beques per a estudiants que el curs acadèmic 2021-2022 cursen ensenyaments postobligatoris.
Aquests ajuts estan convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.
Trobareu tota la informació i accés a la sol·licitud a l’enllaç següent:… Llegeix més»

Reunions amb les famílies d’ESO, batxillerat i cicles

Aquesta setmana han començat les reunions presencials amb les famílies de l’alumnat a partir de 2n d’ESO i Batxillerat (BATX) així com les de cicles de grau mitjà.
Només pot assistir un membre de la família per alumne/a.

Programació de tardor a l’Espai Jove: imaginació i creativitat!

Ja s’ha fet pública la nova programació de tardor de l’Espai Jove de Blanes, amb activitats setmanals, mensuals i trimestrals.
Adreçades a joves de de 12 a 29 anys, es realitzen a la NAU4 (Av. de l’Estació, 70, Nau 4) en horari de tardes.
D’entre les activitats… Llegeix més»

Repartiment de les zones de pati

Aquest curs hi haurà una única franja horària d’esbarjo, d’11:15 a 11:45h, i s’han establert diferents zones o àrees del pati, per a ús de l’alumnat.
Durant tot el curs, la distribució de les dues taules de ping-pong serà la següent:

Presentació curs 21-22

A continuació teniu els horaris de les presentacions d’inici de curs.
Cada grup d’alumnes anirà amb el/la seu/seva tutor/a a l’aula base i se’ls explicarà l’horari i la normativa del curs.
És imprescindible que siguin puntuals, que portin mascareta en bon estat i correctament posada, per poder… Llegeix més»

Comunicació amb les famílies: nova aplicació

Per a millorar la comunicació entre el centre i les famílies, des d’aquest curs utilitzarem un nou canal que substituirà el DUMA.
La nova aplicació és l’Edvoice.

El dia de les presentacions del curs, el 13 de setembre, s’informarà a l’alumnat d’aquesta nova aplicació.
Se’ls proporcionarà… Llegeix més»

Canvis dates reunions famílies

Per restriccions derivades de la covid-19, hi ha novetats pel que fa als dies i hores de les reunions amb les famílies previstes pel setembre.

• Famílies SIEI: Dilluns 6 de setembre a les 18h
  • Famílies 1r ESO: Dilluns 6 de setembre. Dues sessions:

Darrera setmana per adquirir-los! Llibres curs 21-22

Fins el 24 de setembre, l’horari d’atenció a les famílies per part de l’Associació de Famílies d’Alumnat (AFA) serà 9 a 13 hores a la cantina del centre.
Podreu realitzar les següents gestions:

• Consulta i aclariments
  • Pagament llibres (es podran fer amb targeta).

Els lots de llibres i llicències… Llegeix més»

Anna Mir Guillén, guardonada a la UVic

Estem d’enhorabona i ens complau informar-vos que l’Anna Mir Guillén va guanyar un dels premis als millors treballs de recerca convocats per la Universitat de Vic, amb el seu treball:’Musicalitzant l’aprenentatge. La intel·ligència musical a l’Educació Primària’, tutoritzat per l’Elena Bofill de Ros.
Moltes felicitats Anna!
Llegeix més»