Portes obertes de batxillerat i cicles formatius

La jornada de portes obertes dels estudis postobligatoris, pel que fa a Cicles i Batxillerat, ha tingut lloc aquest dijous 6 de maig en format telemàtic.
A les 17 hores s’ha fet la sessió corresponent a Batxillerat, a càrrec del director de l’Institut, Josep Hernández. Aquí… Llegeix més»

Xerrada d’orientació a les famílies de 4t ESO

Aquest dilluns 3 de maig ha tingut lloc la reunió d’orientació adreçada a les famílies de l’alumnat de 4t ESO, que enguany ha comptat amb una cinquantena de participants.
La trobada telemàtica ha constat d’una presentació informativa sobre diferents itineraris postobligatoris així com les preinscripcions (que… Llegeix més»

Les imatges de la Setmana de la Ciència

Aquests dies s’han donat a conèixer l’alumnat guardonat amb els premis a les millors fotografies de la Setmana de la Ciència.

Adreçat als nois i noies de l’ESO, aquest concurs vol destacar no només la bellesa o l’impacte de les imatges, sinó també el punt de… Llegeix més»

Compartim alegria i tradició amb l’Hospital Sociosanitari Sant Jaume

Divendres passat els alumnes de primer d’ESO van gaudir d’una diada ben especial, d’aquelles que no s’obliden.
Al matí van realitzar diversos tallers com elaboració de punts de llibre, escriure un conte de Sant Jordi i una princesa diferents, resoldre jeroglífics,…

El plat especial, però, va arribar… Llegeix més»

Ja tenim guanyadors del vuitè concurs de fotografia!

Ja es coneixen el noms dels guanyadors de la vuitena edició del concurs de fotografia del S’Agulla:

• Premi 1r ESO: Que la COVID-19 pari! – Tsikhan Kazlou, 1r ESO B

• Premi 3r ESO: L’equip Mans netes ha guanyat a l’equip Covid 19! – Andrés Escribano,… Llegeix més»

Engrescats amb el Treball de Síntesi

Aquesta setmana l’alumnat ha estat molt engrescat fent el Treball de Síntesi. Uns dies per reforçar el treball en equip, amb l’objectiu de desenvolupar un projecte per tal d’exposar-lo públicament davant un tribunal.
Els grups, formats per alumnes del mateix grup-bombolla i, les activitats i sortides,… Llegeix més»