3r d’ESO ha participat en la tertúlia radiofònica del CRP
27/05/26Els estudiants de 3r d’ESO, concretament una petita representació per grup-classe, ha participat en la tertúlia radiofònica que impulsa el CRP La Selva II, a Blanes. En ella, l’alumnat ha explicat els processos creatius que han desencadenat en projectes artístics al 1r i 2n trimestre en… Llegeix més»





