Més formació en Programació i Robòtica

El pensament computacional és una metodologia que afavoreix l’assoliment de les competències tecnològiques i digitals, promou l’aprenentatge entre iguals, l’intercanvi d’estratègies, i estimula la creativitat.

En aquest sentit, des de la Direcció del centre, amb la col·laboració del departament de Tecnologia, aquest curs s’han impulsat dues noves matèries optatives:

Introducció als llenguatges de programació (2n d’ESO): l’alumnat s’endinsarà al fantàstic món de l’Scratch i establirà els fonaments per a poder seguir aprenent sobre programació i robòtica als següents cursos.

• Robòtica (3r d’ESO): l’alumnat aprendrà sobre els diferents tipus de robots i programarà plaques Arduino Uno amb Arduino Blocks.

CodeWeek o com apropar programació i pensament computacional als estudiants

Fins el 24 d’octubre es celebra la CodeWeek, la setmana de la programació de la Unió Europea.

Aquesta interessant iniciativa, que promou la creativitat, la resolució de problemes i la col·laboració, té com a finalitat apropar la programació i el pensament computacional als estudiants.

Aquí us deixem unes imatges dels alumnes de la optativa de 3r treballant en una presentació de Robots. Esperem que més endavant us puguem mostrar exemples dels projectes!