El S’Agulla obre les seves portes!

La Jornada de Portes Obertes del S’Agulla, en format presencial, ja s’ha celebrat.

El dissabte 5 de març han tingut lloc les visites guiades adreçades a les famílies i al futur alumnat de 1r d’ESO. Les sessions han començat a les 10 hores, amb el primer torn, per acabar en un sisè torn, a les 12.30 hores. Amb un aforament màxim de 25 persones per torn, les visites han estat un èxit, ja que s’han exhaurit totes les places.

Agrair a tots els nois i noies de 1r d’ESO, que han fet d’entusiastes guies, i a tothom que ha fet possible la realització d’aquest matí tan especial.

El dimarts 8 de març han tingut lloc, en dos torns, les xerrades informatives a càrrec del director del centre, Josep Hernández. Amb un aforament màxim per sessió de 50 persones, el director ha presentat el centre i els estudis a les famílies del futur alumnat de 1r d’ESO.

Si no heu pogut assistir a les xerrades i voleu donar un d’ull a les presentacions, aquí les teniu:

Més imatges de la jornada

1. admin Autor de l'article

Bon dia Mónica,

Les xerrades per als cicles seran a finals de mes, ho podràs llegir tot actualitzat al web.

Gràcies!

1. Carmen

Bon dia,
    veig que tots el torns per la visita estam complerts. Hi ha alguna altra possibilitat per visitar el centre?
    Salutacions

1. admin Autor de l'article

Bon dia, Carmen,
      Encara queden algunes places per les xerrades informatives del proper dimarts, si està interessada.
      Gràcies!

2. Vanesa

Bon dia,
    La xerrada del Director adreçada al curs dels primera d’ESO, podrà ser grabada i penjada a la web de l’institut?
    Per indisponibilitat horaria no podem assistir.
    Gràcies