8M, Dia Internacional de les Dones

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, l’alumnat del nostre institut ha elaborat diferents activitats per tal de visibilitzar i reivindicar el paper de les nenes i dones que, dia rere dia, lluiten pel seu desenvolupament i participació activa en tots els àmbits socials, culturals i professionals, en igualtat de condicions.

Des del nostre centre, hem volgut aportar un gra de sorra a la causa. El nostre alumnat ha elaborat pancartes amb lemes feministes que han penjat a la seva aula.
A més, a més, des del Departament de Tecnologia, les docents Aurora Pla i Anna Valls, amb la col·laboració dels alumnes de 1r i 3r d’ESO, han elaborat un pin reivindicatiu amb impressora 3D.

Pin reivindicatiu

L’alumnat de 1r d’ESO també ha elaborat un mural on es destaquen les dones que han fet història en diversos àmbits: artístic, literari, científic i tecnològic.

Finalment, des dels Cicles Formatius, s’ha portat a terme un Concurs de Lemes que consisteix a escriure un lema que fomenti el paper de les dones entre els joves, especialment a
les xarxes socials; amb l’objectiu de fer reflexionar l’alumnat sobre el paper de la dona a la societat actual, i conscienciar sobre la problemàtica actual de la igualtat de gènere.