Sortida al CRAM

Dijous, 23 de febrer, l’alumnat de 3r d’ESO vam anar a la Fundació CRAM (Conservació i Recuperació d’Animals Marins), a El Prat de Llobregat.

La protecció de la vida marina és una tasca essencial al nostre món. És important la sensibilització des de ben joves. És per això que, els nostres alumnes han tingut l’oportunitat d’assitir a un taller que ha consistit en l’elaboració d’un mapa mundi on han situat les principals espècies de taurons capturades arreu dels diferents continents. Aquesta activitat ens ha obert els ulls sobre els risc d’extinció dels taurons com a espècie, i el que és pitjor: els humans en som els principals responsables.

Tot seguit, hem vist tortugues marines que, en un moment donat, es trobaven en perill i han estat recuperades per la Fundació. Ara el seu objectiu és cuidar d’elles fins que estiguin preparades per ser lliurades al seu hàbitat.

Podem veure la implicació de l’alumnat a les següents imatges:

Finalment, vam gaudir d’un moment de distensió a la platja mentre esperàvem l’autobús!