Eleccions al Consell Escolar

Tot seguint el calendari electoral, dilluns 22 de novembre han tingut lloc les votacions pel que fa al professorat que formarà part del Consell Escolar.

Enguany, el nombre de representants del professorat que renovaran és tres.

Pel que fa a l’alumnat, avui dimecres 24 s’han celebrat les votacions, en la qual s’han presentat catorze candidatures per renovar els dos representants que acaben mandat.

Eleccions del Consell Escolar

El passat curs, a causa de les circumstàncies derivades de la situació de pandèmia, el Departament d’Educació va optar per ajornar les eleccions per renovar els membres dels consells escolars. Així, es va prorrogar el mandat vigent per un any.

Aquest 2021-2022, amb el consens de les autoritats sanitàries i amb l’adopció de les mesures adients, s’obre un nou període d’eleccions del Consell Escolar del centre.

El Consell Escolar: la representació de la comunitat educativa

És l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, on hi ha representats dels col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar se centra en participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al seu funcionament i l’organització: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Calendari del procés electoral

• 2 de novembre: Inici del procés
  • 11 de novembre: Data límit per la constitució de les meses de votacions
  • Del 22 al 26 de novembre: Votacions
  • 20 de desembre: Data límit per la constitució del Consell Escolar.

Aquí teniu la convocatòria de les eleccions, a càrrec del director del nostre centre: Convocatòria 2021-2022

Tota la informació corresponent a les eleccions al Consell Escolar la trobareu a la nostra web.

Per a més informació us podeu adreçar al següent enllaç

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració.