L’ALCALDE DE VILASSAR DE MAR REP LA NOSTRA ALUMNA JÚLIA PORTA

La nostra alumna de segon de batxillerat Júlia Porta Aldrufeu va realitzar un treball de recerca sobre la història del teatre a Vilassar de Mar titulat Fem teatre sense teatre. Tutoritzada pel professor Felip Ariaca, va realitzar una gran feina i va obtenir una nota de 10. (Moltes felicitats Júlia!).
Aquest treball, que té un abast municipal i una implicació de territori, va ser conegut casualment pel nostre alcalde Sr. Damià del Clot, qui va decidir conèixer-lo amb més detall. És per això que la tarda del dilluns 7 de maig la Júlia i el Felip van ser rebuts per l’alcalde de Vilassar de Mar, a fi i efecte de donar a conèixer el treball a la màxima autoritat municipal.
Qui sap si aquest treball pot ser la llavor d’una publicació o d’un estudi més ampli sobre el teatre a Vilassar de Mar!
Per finalitzar volem agrair l’alcalde la recepció perquè pensem que és important donar rellevància al treball d’excel·lència de l’alumnat.
Gràcies alcalde, gràcies Felip per l’acompanyament i la tutorització, i gràcies Júlia pel teu esforç i per la feina ben feta.