Bon Nadal i feliç 2021

L’Institut Pere Ribot de Vilassar de Mar us volem felicitar el Nadal del 2020 i desitjar-vos un 2021 més bo i més feliç.
I ho volem fer amb les i els artistes del nostre institut. Amb la postal de Nadal guanyadora del concurs de visual i… Llegeix més»

Concurs de postals de Nadal 2020

Com cada any des del departament de visual i plàstica de l’Institut Pere Ribot es realitza un concurs de postals de nadal entre l’alumnat del centre.
Un cop més hi ha hagut una participació d’un gran nivell.
Els premis han estat:

La ratonera d’Agatha Christie a 4t d’ESO C

Durant el primer trimestre d’aquest curs, els alumnes de 4t C de l’ESO, a Llengua i Literatura Castellana, han estat treballant la novel·la d’Agatha Christie “La Ratonera“, en anglès “The Mousetrap”. És una obra de teatre del gènere policíaca. Es tracta d’una adaptació d’un relat curt titulat “Tres ratones ciegos”.
Quan Giles i Mollie Ralston,… Llegeix més»

Ventilació de les aules

D’acord amb les instruccions rebudes del Departament d’Educació pel que fa al tema de la ventilació us informem dels requisits mínims de ventilació a les nostres aules:

1. Les finestres abatibles de l’aula han d’estar sempre obertes (excepció d’alguna que està en mal estat i estem… Llegeix més»

Agraïment a l’Ajuntament de Vilassar de Mar

L’adaptació de l’ensenyament a les noves exigències de prevenció de salut derivades de la pandèmia de la Covid-19 ha dificultat l’organització tant lectiva com logística dels centres educatius. Ha suposat un increment de volum i de densitat de tasques organitzatives sovint no assumibles amb les… Llegeix més»