INTERNET SEGURA

El divendres passat , dia 25 de novembre , uns quants alumnes de 4t d’ESO que participen en el programa d’internet segura dels mossos d’esquadra, juntament amb alumnes de l’Institut Vilatzara  van realitzar aquest vídeo

The BIG BELL TEST

THE BIG BELL

Des de l’institut animem tota la comunitat educativa a participar el dia 30 de novembre a The Big Bell test. Es un projecte mundial per incorporar l’impredictibilitat del comportament humà a experiments de física quàntica. L’ ICFO de Barcelona és un… Llegeix més»

El proper dia 25 de novembre és el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, i creiem important informar-vos de les actuacions que es realitzaran al voltant d’aquesta jornada al nostre municipi. És per això que adjuntem el programa d’actesLlegeix més»

CINC ALUMNES DE L’AULA D’IMPULS ACTUEN A LA BRESSOLETA

El dia 9 cinc alumnes de l’Aula d’Impuls de l’Institut van anar a la Bressoleta a fer una representació teatral sobre una consulta mèdica.
Aquesta activitat forma part dels projectes d’aprenentatge-servei que permeten als i les alumnes de l’Aula d’Impuls aprendre a la vegada que ofereixen un… Llegeix més»