PIRATES D’AIGUA

Els dies 24 i 25 d’octubre els agents rurals van venir a la nostra escola amb l’objectiu de donar a conèixer als alumnes de 3r la importància que té la biodiversitat. Mitjançant aquesta xerrada informativa presentada com a “Pirates d’aigua”, els nostres xiquets/es han pogut continuar desenvolupant el seu projecte al voltant de l’aigua que en aquests moments estan portant a terme.

Amb aquesta visita, han pogut conèixer de la mà d’experts quines són les espècies invasores que tenim al riu Ebre i com  moltes vegades, les persones som responsables directes d’aquest  fet. Finalment els van aconsellar sobre què podem fer per evitar la seva presència al nostre riu. Moltes gràcies per col·laborar i ajudar-mos a seguir avançant en el nostre projecte!

Tot seguit us mostrem un vídeo que us ajudarà a entendre millor l’amenaça que suposen aquestes espècies a través de l’exemple del cranc blau al nostre riu Ebre.

Si clicueu a la imatge  podreu trobar algunes de les fotografies realitzades durant  la xerrada.