Llegim en parella

Durant aquest 2n trimestre els nostres alumnes de 3r i 5è estan portant a terme el projecte de “LLEGIM EN PARELLA”  amb l’objectiu de millorar la competència lectora de l’alumnat; un element importantíssim per l’aprenentatge global. Els xiquets/es més grans cada setmana es preparen un parell de lectures amb la col·laboració de les famílies; per tal de que cada dilluns i dimecres ensenyin als nens/es de 3r diverses estratègies que els permeti avançar en el seu aprenentatge.

Sembla ser que funciona força bé i que tots plegats esperen aquestes estones setmanals amb molt entusiasme per tal de compartir entre les parelles aquestes enriquidores experiències  Continueu així!

Si voleu consultar més informació sobre aquest projecte trobareu la informació AQUÍ