TALLERS D’ART

Els alumnes de cicle inicial aquest curs s’han iniciat en els tallers d’art a l’igual que la resta d’alumnes de l’escola. Us mostrem com a partir d’elements naturals (fulles, pedres, pinyes, escorça, fruites…) es poden crear composicions amb tècniques variades on la creativitat es deixa anar.

D’altra banda també podreu observar composicions creades a partir de l’art cubista i surrealista mitjançant  l’ús de figures geomètriques principalment. A partir d’aquest fil conductor i de la seva imaginació els xiquets/es han anat explorant tot un món de possibilitats.