PLANTEM GIRASOLS

Aquestes darreres setmanes, des de l’espai de laboratori, hem volgut experimentar el creixement de les plantes a través dels girasols. La idea va sorgir d’un dels alumnes perquè tenia un paquetet de pipes per a plantar i volia compartir-lo amb els seus companys. A les  tutores ens va semblar una gran idea. Així que les vam plantar entre tots, tal i com proposava ell, però aquí a l’escola. D’aquesta manera en podríem fer una observació més atenta, i un treball més elaborat i profitós.

A partir d’aquí, vam anar regant-los quan calia, tot esperant amb expectació que l’experiment donés els seus fruits. Quina va ser l’alegria dels xiquets quan al cap d’una setmana vam descobrir un dia a l’arribar a classe que ja començaven a sortir. I no solament això, sinó que durant tota una setmana hem pogut observar dia a dia com anava creixent la tija, i com alguns fins i tot els començaven a sortir les dos primeres fulletes. Als xiquets els fa molta il·lusió cada dia quan arriben a classe i descobreixen un nou canvi.

Ara en marxar de vacances, les tutores ens els emportarem per poder-ne tenir cura i, si cal, transplantar a un test els que face falta. En tornar veurem quina haurà estat la seva evolució i continuarem amb l’observació. Esperem que a la llarga l’experiment es complete amb gran èxit i us puguem mostrar uns girasols ben formosos.