FEM MONES A CICLE INICIAL

Avui tots els alumnes de Cicle Inicial de l’escola hem fet mones. Durant el matí hem fet la massa amb els següents ingredients: farina, oli, aigua, llevat, ratlladura de llimona i sucre. Tots hem ajudat afegint, remenant o donant cops a la massa, que es fa per a que pugi millor.

Quan la pasta ja s’ha desenganxat dels dits l’hem posat “a dormir”, dintre d’un ribell tapada amb un llençol i una manta. Després l’hem deixat en un lloc tancat amb molta calor.

A la tarda han vingut els pares i les  mares que s’han oferit voluntaris  per a ajudar-nos a estirar la massa, posar anissets i pintar-la per damunt amb aigua i sucre.  A les cinc ens l’hem emportat a casa per a coure-la i tastar-la.

Segur que ens ha quedat molt bona un any més!