EL NOU CURS JA HA COMENÇAT!

Fa gairebé un mes que hem iniciat el nou curs, i els alumnes ja han començat a gaudir de les noves  propostes que hem preparat: grups interactius, els tallers d’art que tant van agradar als alumnes que aquest any ja fan 2n, el Consell de petits, els agents verds, els grups cooperatius i també l’espai matemàtic. Moltes i diferents propostes que segur que motivaran força al nostre alumnat. A més, cada classe ha escollit ja al seu delegat i aquests tindran un paper important durant tot el curs escolar.

Per últim, falta començar els Ambients que els nens  de 1r ja van experimentar el curs passat però que seran una gran novetat per als alumnes de 2n.

Continuem!

BON CURS A TOTS I TOTES!