DIVENDRES: TALLERS I FESTA

Avui divendres de Carnaval és un dia especial i, per tant, a l’escola ho hem volgut celebrar tot el dia. Així, durant tot el matí hem estat realitzant diversos tallers relacionats amb la festivitat en qüestió. A cicle inicial en concret hem realitzat un taller de MÀSCARmascaraES i un de TEATRE.

Pel que fa al taller de màscares, cada xiquet s’ha escollit i elaborat la seua pròpia, i se l’ha emportat cap a casa. Les han pintat amb ceres, les hem barnissat, i hi hem afegit purpurina i altres elements decoratius com plomes, gomets,….

Després del pati hem fet el taller de teatre. Cada xiquet havia de portar algun element per a l’ocasió i, per grupets, s’han organitzat i inventat una petita funció teatral. Després d’una estona assajant i provant, ens hem ajuntat les classes de dos en dos i cada grup ha representat a la resta de xiquets l’obra que s’havia preparat. Ha estat una experiència molt enriquidora on els xiquets, a més de passar-s’ho bé i fer bon ús de la seua imaginació, han pogut expressar-se lliurement.

A la tarda hem continuat la festa. Hem vingut tots DISFRESSATS i hem sortit al pati dels grans, on hem ballat tots junts unes coreografies molt xules preparades pels xiquets i xiquetes de sisè… i també una que ens havien preparat els mestres!

Després hem anat al nostre pati, on l’AMPA ens ha convidat a berenar, i hem jugat una estona. Entre tot, realment ha estat un dia molt intens i ple d’emocions per a tots.