Descobrim el Renaixement

Durant els propers dies els nostres alumnes descobrirà els diferents elements que configuren la festa del Renaixement de Tortosa. En el marc d’una concepció de l’educació oberta, que contempla la ciutat com una font de recursos educatius i, a la vegada, en un objecte d’estudi, la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa i els Serveis Educatius del Departament d’Educació –Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre– organitzen el Pla d’Activitats Educatives “Descobreix la teua ciutat“. El conjunt d’activitats programades permetrà apropar al nostre alumnat als espais i serveis que els ofereix la seua ciutat.

De manera que, visitaran el Centre d’Interpretació del Renaixement i els Reals Col·legis.. A través d’aquests elements aniran descobrint el llegat històric de la ciutat durant el segles de màxima explendor de la nostra ciutat durant el Renaixement. Com a objectius principals es pretén::

• Donar a conèixer als alumnes la ciutat a l’època i el seu paper en el context català, en diferents aspectes: Històric i estratègic, Artístic i cultural, Polític, Societat i vida quotidiana i Personatges il·lustres,
  • Mostrar el patrimoni local de l’època del Renaixement,
  • Sensibilitzar els alumnes respecte la Festa del Renaixement i els elements que la conformen.
  •  Conscienciar als alumnes de la noció historicitat i d’evolució històrica, comparant la ciutat del passat amb l’actual.

Si voleu veure el reportatge fotogràfic només cal que cliqueu sobre la imatge.