CELEBRACIÓ DE TARDOR

Aquest divendres hem celebrat l’arribada de la tardor amb un bon grapat d’activitats. Els nostres alumnes han començat per representar el conte de la Castanyera per les diferents aules d’infantil i inicial.

img-20161028-wa0001

Posteriorment han participat amb moltes ganes en els diferents tallers, on han pogut construir de forma creativa i divertida: bruixes, llanternes, aranyes, teranyines, animals amb fulles, arbres, mussols, pintacares i moltes històries terrorífiques pròpies d’aquesta època.

Cliqueu sobre la fotografia per veure-les totes.

img-20161028-wa0027

Finalment, a la tarda hem acabat la celebració amb una gran festa d’escola, amb molts vestits, balls i un berenar on les fruites han estat les protagonistes.  Ha estat una gran celebració !