VISITA AL MUSEU

Els alumnes de 5è han viatjat al passat gràcies a la visita  que han realitzat al Museu de Tortosa situat  actualment a l’antic escorxador, un edifici modernista amb una arquitectura singular. (Aquesta activitat s’enmarca dins  el programa Descobreix la Teva Ciutat).

Allí hi trobem una l’exposició permanent i espais habitualment tancats al públic, com la sala de reserva, on s’hi emmagatzemen els objectes de la col·lecció que no estan exposats.

L’exposició s’estructura fent un recorregut per la història de Tortosa i el seu territori d’influència, des de la prehistòria fins a l’actualitat, a partir d’una selecció de peces de la col·lecció. És per aquest motiu que l’activitat també ens proporcionarà una oportunitat per apropar els alumnes a la història de les Terres de l’Ebre.