Ja és aquí el Carnestoltes

Aquesta setmana com ja és tradicional, el Carnestoltes (rei dels pocasoltes), fa de les seues i ens ha preparat unes consignes ben originals. Dilluns  amb la roba de dormir: pijames ben divertits, amb bates o barnussos, mitjons…

Però per dimarts la cosa canvia, ja que en hawaians ens havíem de transformar i ben segur que ho vam aconseguir amb mestres alumnes ben originals;  camises florides, barrets, collarets llampants, faldilles i tots els complements que us pugueu imaginar.

Així arribem al dimecres, veurem si ens aconjuntem correctament la roba i no portem cada peça d’un color, perquè segur que a aquest rei tan burleta, en faria un bon acudit.

Dijous descansarem per a agafar forces perquè arriba un divendres carregat de tallers (teatre amb disfresses, pinta-cares, mandales, cartells i lletres, màscares… tot i més per passar una bona estona. Finalment, no ens perdrem la gran festa de disfresses ; on el pregó, els balls i el berenar ens amenitzaran la tarda.

Cliqueu a la imatge per veure com evoluciona la setmana