ELS ECOSISTEMES MARINS

El passat 8 d’abril,  els alumnes de 5è van rebre la visita de  Judith Camps, estudiant  de Ciències del Mar a la Universitat de Barcelona, per oferir-nos una xerrada a la biblioteca de la nostra escola sobre l’ecosistema del mar. Actualment aquest alumnat es troba inmers en el desenvolupament del projecte que investiga la diversitat d’ecosistemes.

Gràcies a la seva visió com a experta en aquest camp van poder obtenir informació de primera mà sobre les espècies que habiten al nostre entorn natural.  Cal destacar que li han publicat un article científic sobre una espècie que es va descobrir al Delta de l’Ebre anomenat opistobranqui, (ve del grec i vol dir les brànquies , ubicades a la part de darrera en forma de flor).

Finalment va oferir  un joc amb preguntes on la resposta havia de ser consensuada pels diversos grups cooperatius.  Moltes gràcies per col·laboració rebuda!