Divendres de Carnaval

Ja som a divendres i ha estat una jornada molt intensa i preparada amb moltes activitats. Durant tot el matí la canalla ha realitzat 2 tallers de 1,30h cadascun. De tal manera que avui hem sortit al pati una mica més prompte.Han pogut gaudir força de les activitats (teatre amb disfresses, pinta-cares, mandales, cartells i lletres, màscares…) ja que han deixat anar la seva creativitat i el resultat ha estat engrescador i sobretot motivador.

A la tarda la gresca ha continuat ja que les aules estaven repletes d’alumnes satisfets cada vegada que mostraven a seva disfressa als altres. Ens hem fet diverses fotografies i hem baixat al pati per gaudir de la festa. Els alumnes de la comissió de festes ens han sorprès alegrement acompanyats d’un divertit Carnestoltes i amb molta il·lusió i entusiasme ens han llegit el pregó, carregat de rodolins originals i divertits. Tot seguit els alumnes de 6è ens han fet gaudir amb els seus balls i com no, els mestres també han posat el seu granet de sorra amb el ball dels Picapedra.

Per acabar la festa,  l’AMPA ens ha oferit un berenar que ens ha vingut molt bé per recuperar les energies.

sense-titol