SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS TÒXICS

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus (EWWR) és una iniciativa que promou la implementació d’accions de sensibilització sobre els recursos sostenibles i la gestió de residus al llarg d’una setmana. Aquest curs, durant la setmana del 19 al 23 de novembre els nostres alumnes han volgut aportar el seu granet de sorra realitzant diverses actuacions. Començant per la creació d’un vídeo  divulgatiu on s’invitava a tota la comunitat educativa a fer una adequada  recollida dels següents residus tòxics: medicaments, tòners d’impressores, piles i oli. Acompanyats de la nostra mascota Verdet han informat de forma amena sobre els punts on s’han de deixar aquests residus per tal de no contaminar i reciclar-los.

Volem agrair la  col.laboració de la Farmàcia Rosa Sauras, Pili i Xavi (cuinera i conserge de l’Esc. El Temple) i a tots vosaltres, famílies i alumnes del centre per la vostra participació. Gràcies a tots plegats la recollida ha estat un èxit. Properament, amb els  25 litres d’oli recollits, farem un taller d’elaboració de sabó.