SETMANA EUROPEA DE LA MOBILITAT

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana Europea de la Mobilitat que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric, així com visualitzar els canvis possibles en l’ús de l’espai públic, millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació.

Amb el lema ‘Camina amb natros!’, la Setmana del 2019 ens anima a moure’ns de manera sostenible, saludable i segura: caminar o anar en bicicleta són activitats beneficioses no només per a la nostra salut i per al medi ambient, sinó també per la nostra butxaca!

Per tal de fomentar una ciutat més segura i sostenible, els alumnes de 3r han participat fent de peque-age

nts per dectectar les infraccions efectuades per alguns conductors a la via pública. Mentrestant, els alumnes de 1r han conegut  el transport públic urbà visitant l’estació d’autobusos, on els hi han explicat com s’han de seure correctament en un autobús tenint en compte els elements de seguretat.

Finalment, els nostres  nois/es de 6è han participat en el concurs de dibuix sobre la mateixa temàtica i hem tingut una agradable sorpresa en saber que lba Subirats, Pol Mabras i Mario Pla han estat finalistes. Moltes felicitats!