Participació de 6è al programa FISH & CHIPS

Avui els alumnes de 6è es dirigeixen cap a Barcelona per participar en el “Fish&Chips”. Després que TV3 es posés en contacte amb la nostra escola juntament amb centenars d’escoles d’arreu de Catalunya per passar un càsting, i afortunadament ens van comunicar que vam quedar seleccionats per participar-hi.

Es tracta d’un programa concurs on competeixen vàries escoles i que utilitza el joc i la diversió per promoure l’anglès com a llengua de comunicació entre els més joves.

En aquesta ocasió el nostre col·legi estarà representat per l’Estel Bestraten, en Pau Cutanda i la Zhor  Asttaf que ben segur que ho faran la mar de bé. La resta dels de 6è no han volgut perdre l’oportunitat d’acompanyar als seus companys per tal d’animar-los i poder gaudir tots plegats de la gravació del programa. Properament us informarem del dia en que s’emetrà !

Un cop finalitzat el programa, no us penseu que el dia s’acaba aquí…. Per la tarda tindrem també l’ocasió de realitzar la visita al Parlament de Catalunya, on ben segur ens explicaran moltes històries i curiositats que s’amaguen pels passadissos d’aquest important palau. Si hi ha sort segur que podrem veure de ben a prop a algun polític ben conegut.

Podeu clicar a sobre de les imatges per veure el recull de fotos que anirem penjant.

fish-and-chips    parlament