LA MARATÓ COMPTA AMB VOSALTRES!

Hi ha “Minories que fan una majoria”,  amb aquesta afirmació  la nostra escola no ha dubtat a col·laborar  amb la Marató de TV3 d’aquest 2019 dedicada a les malalties minoritàries. Aquests  malalties són poc freqüents i afecten un màxim de 5 persones per cada 10.000 habitants. Inclouen un conjunt de malalties molt diferents entre si, però tenen en comú que acostumen a ser greus, cròniques, progressives i discapacitants.

En els darrers anys, s’ha desenvolupat molt la recerca en teràpia gènica. Encara queda molt camí per fer. Però, gràcies a la investigació, els experts afirmen que en els pròxims anys s’aprendran a tractar i a curar encara més malalties. Així doncs, La Marató exemplifica la realitat de les malalties minoritàries, alhora que hi troba valors que la caracteritzen, com la complicitat, la solidaritat i la suma d’esforços individuals per aconseguir una gran fita.

Així doncs, els xiquets/es de la comunitat de grans l’escola a través dels tallers d’art,  han volgut elaborar unes manualitats; per tal de regalar-les a aquelles persones que vulguessin col·laborar amb un donatiu. Un any més, s’organitzarà durant la tarda del proper dimecres 11 de desembre una fireta al pati, per tal d’aconseguir  que moltes de les nostres famílies ajudin a aconseguir els recursos econòmics  tan esperats i necessaris per a aquest gran projecte.

Gràcies, per endavant a tots/es els qui vindreu a col·laborar amb la vostra solidaritat…Perquè cada pas endavant, encara que sembli petit, és una gran victòria!