INTERNET SEGURA

Aquesta setmana, els alumnes de 5è han rebut la visita dels Mossos d’Esquadra per tal d’informar i xerrar una estona sobre l’ús que se’n fa de la xarxa. L’objectiu principal d’aquestes xerrades sobre internet segura ha estat  conscienciar els alumnes  dels seus grans avantatges i també donar a conèixer alguns dels riscos que se’n sen poden derivar si se’n fa  un ús irresponsable.

Vivim immersos en una revolució digital que ha transformant molts aspectes de la nostra vida. Avui, més que mai, hem de prendre consciència que navegar per Internet també pot generar riscos que hem de conèixer. Així doncs,  tenim una gran finestra al món, una finestra de coneixement i informació que podem compartir amb el nostre entorn.

És important que sapiguem adoptar una actitud crítica  per tal de que el fluxe sigui solament positiu. La millor manera de prevenir-los és, justament, generant uns bons hàbits cibersaludables.