GUANYADORS DE “DONEM-LI UNA NOVA VIDA”

Ja tenim als guanyadors del concurs: Donem-li una nova vida. Hem de felicitar a tots els participants perquè ha estat molt difícil escollir els guanyadors. El nivell ha estat molt alt i amb moltes idees útils, originals i divertides per tornar a reutilitzar. De manera que, el dilluns 27 de novembre, a l’hora del pati, es va reunir el Jurat format pels Agents Verds i la Comissió d’Escola Verda per escollir un guanyador/a de cada classe. El Jurat dels Agents Verds va ser el següent:

• Els Agents Verds de cicle inicial van escollir els treballs del cicle superior.
  • Els Agents Verds de cicle mitjà van escollir els treballs del cicle inicial.
  • Els Agents Verds de cicle superior van escollir els treballs de cicle mitjà.

Finalment,  divendres, 1 de desembre, a l’hora del pati, Verdet va entregar els premis als guanyadors:

• Una entrada gratuïta al Teatre Auditori Felip Pedrell per a la Gala solidària de pallassos del dia 10-12-2017.
  • Un Diploma Guanyador del Concurs de Reutilitzar.

A continuació podeu veure les fotos dels treballs i als guanyadors. Recordeu….el millor residu és el que no es produeix!